A PIACNYITÁS KEZDŐ LÉPÉSEI WEBSHOPOK SZÁMÁRA
Cégünk, a Ronexus a román piacra lépésben partnere a magyar KKV-knak.
Az alábbiakban a piacnyitás fontos, kezdő lépéseit olvashatja:
-
Helyi partnerrel szerződni - az első és legfontosabb egy a helyi szabályokat, bürokráciát, fogyasztói kultúrát ismerő partnert találni, aki gördülékenyen végigvezeti a folyamatokon. Ezt nyújtjuk mi az ügyfeleinknek az alábbiak szerint:
-
Nyelvesítjük a webshopot - nem elég lefordítani, mert a román vásárló érezni fogja a mű, sablonos fordítás ízét. A 100%-os siker érdekében azt a nyelvezetet érdemes használni, amit a helyi tulajdonú webshopok is használnak, és ezt egy erre szakosodott fordító tudja ütőképesen elkészíteni.
-
Román telefonszámot biztosítunk - a románok imádnak telefonálni, beszélgetni, ami egy latin néptől egyáltalán nem meglepő. A román ügyfélszolgálatosnak sokkal több dolga lesz egy magyar ügyfélszolgálatoshoz képest. Ezért fordítunk különösen nagy figyelmet a következőre:
-
Az ügyfélszolgálatost kiválasztjuk és felügyeljük - kardinális pont ebben a témában, ugyanis tökéletesen kell beszélnie románul és magyarul is. Értékes információ az, hogy a romániai magyarok csak nagyon kis százaléka tud anyanyelvi szinten románul, és bizony az akcentussal nyögdécselő ügyfélszolgálatossal vásárlót veszít a vállalkozás.
-
Alacsony futárárakat biztosítunk - cégünk flottaárakat biztosít a partnereinek, akár 2.80 eurocenttől csomagonként Magyarország és Románia között.
-
Román bankszámla nyitásában támogatjuk - külföldi cég csak úgy nyithat bankszámlát Romániában, ha van bejegyzett romániai címe vagy szerződése egy helyi céggel.
-
Adózás szempontjából útbaigazítjuk - az OSS rendszer a legkézenfekvőbb, ami a célország ÁFÁ-jával engedi a számlázást EU-s tagországok között, ami ebben az esetben 19%. Egy bizonyos forgalom felett érdemes akár román céget is alapítani, ami a vásárlók bizalmát még inkább elnyeri, és ebben az esetben az alacsonyabb román társasági (1%) és osztalékadón (8%) is nyer a vállalkozó.
-
A marketingben segítjük - a marketinget lehet úgy is futtatni, hogy az ügyfélszolgálatossal folyamatosan lefordítjuk a magyar marketingszövegeket, és posztoljuk. És úgy is, hogy helyi marketingcéget ajánlunk és együtt dolgozunk vele.
-
És ami a legfontosabb, hogy mindezek után is folyamatos partnerként vagyunk jelen:
A helyi partnercég elengedhetetlen a 100%-os siker elérésében. A fenti első lépéseket professzionális módon a lehető legrövidebb időn belül leszervezzük és megoldjuk Önöknek.
Ahogyan a magyar vállalkozás életében folyamatosan adódnak intéznivalók, ügyek, megoldandó problémák, ugyanez érvényes külföldön is. Partnercégként ezeket a helyzeteket az Önök cégpolitikájának megfelelően kezeljük, intézzük.
Többek között például:
- az ügyfélszolgálatossal karöltve intézzük a visszárut, az elkallódott vagy célt tévesztett csomagokat;
- folyamatosan konzultálunk a magyar céggel, javaslatokkal, ötletekkel járulunk hozzá a folyamatosan alakuló piaci helyzet változásainak áthidalásához;
- az ügyfélszolgálatos kolléga a partnercég, azaz a mi alkalmazásunkban van, Önöknek nincs fejfájásuk a fizetésosztással, szabadságolással, új ember keresésével.
- bármilyen egyéb adminisztrációs és hivatalos ügyben, illetve hatósági megkeresésben képviseljük Önöket.
További kérdések esetén állunk rendelkezésükre:
Baki Zoltán
HU: +36 70 294 2941
RO: +40 741 245 460